محل تبلیغات شما

بهترین سالن آرایش نه

بهترین سالن آرایش نه از نظر دکتر مازیار میر مشاور سالن آرایش نه

 

مشاور سالن های زیبایی

بهترین سالن آرایش نه

به عنوان یک مشاور و مدرس به سالن های ارایشی که ۳ دهه فعالیت شغلی را در کارنامه خود ثبت نموده ام توصیه اکید می

کنم این سلسله مطالب را حتما به دقت مطالعه فرمائید.لطفا سوالات خود را با ما مطرح فرمائید ومارا در کانال اپارات زیر دنبال

فرمائید.


لطفا مقاله بهترین سالن آرایش و زیبایی تهران را مطالعه فرمائید
————————————————————————————————————————————————————-

https://www.aparat.com/v/DZsun

https://www.aparat.com/v/16e5w

https://www.aparat.com/v/sU6MY

https://www.aparat.com/v/hOSUk

https://www.aparat.com/v/HCop4

مدیریت و رهبری پیشرفته سالن های زیبایی

 

مدیریت و رهبری سالن های زیبایی نه (زیباکده ها)

 

بیش از سه دهه فعالیت حرفه ای برای مشاوره و بالا بردن سطح و میزان عملکرد آرایشگاه های نه، به ما قدرتی عطا نموده است که به برندهای برتر آرایشی کشور و سالن های آرایش و زیبایی مشاوره داده و برند آن ها را بهبود و توسعه بخشیده ایم و فرآیند جذب مشتری و خانم ها را در این برندها تسهیل نموده ایم. این مقاله نگاهی کلی به برخی مطالب ارائه شده در این کارگاه دو روزه آموزشی دارد. به شدت معتقدم آرایشگاه های نه، و به تعبیر امروزی سالن های زیبایی، گرچه یک کار ذوقی و هنری است اما به مثابه علمی بسیار گسترده و حرفه ای تبدیل شده و تغییر وضعیت داده است.

 


زبان بدن آرایش قسمت اول


ایده های نو برای تبلیغ مشتری آرایشگاه نه

این ایده ها برای مشتریانی است که زیاد برایمان مشتری می آوردن وقرار است به آنها یک تخفیف ویژه وباحال بدهیم و آنها را ذوق زده کنید

روغن ریخته رو نذر امامزاده نکنید برخی هم بند و کوتاهی که مواد مصرفی ندارد وارزانتر است را هدیه می کنند و از هر ۳ بار یکبار رایگان

سرویس می دهند که این سم است برای ارایشگران تازه کار .

متاسفانه به بسیاری از ارایشگاه های تازه کار برخورد کردم که کنار کار ارایشی لباس میفروختند و این بسیار مخرب است و در نظر مشتری

شمابی تخصص و بی تجربه به نظر خواهید رسید اما اگر به مناسبت های خاص از البسه خاص وکمیاب مانند لباس خواب لباس زیر و یا …

برای هدیه استثنایی استفاده نمود من از چین برای یک ارایشگاه نه VVIP صدها روسری ابریشمی ویژه آوردم که در سطح شهر وجود

نداشت و نام سالن را در اندازه یک دکمه کوچک کنار ان گلدوزی نموده بودند و انقدر این روسری های ابریشمی برای مشتریان ما عزیز شد که

مدیر آرایشگاه پس از پایان انها نمی دانست چه کار باید بنماید.

متاسفانه قرعه کشیهای ماهانه دیگر تکراری وکسل کننده شده است اما این تکنیک در تهران مشهد و شیراز و اصفهان و…… و برای مشتریان

ما که به انها مشاوره می دادم واقعا کارگر افتاد اری خدمات خاص برای روزی خاص و مشتریان خاص و …

یکی از مهمترین کارهای ویژه ای که باید انجام دهید تخصصی کردن امور است مثلا بهترین ارایشگاه نه شرق تهران غرب تهران و شمال

تهران یا بهترین ارایشگاه نواب بهترین ارایشگاه رنگ و یا بهترین ارایشگاه کوتاهی مو و … یا سالن … مثلا سالن کوپ یا رنگ و مش یا عروس

اما اصل طلایی  این است که مشتری مشتری می آورد یه کتابخانه حرفه ای با توضیح داستانها برای هر سلیقه ای که کتاب را به افراد هدیه

هم بدهیدمن در ترکیه و دبی این تکنیک را یاد گرفتم از اقای jordan .b.d که مشاور ارایشگاه های بزرگ در عجمان دبی و قطر و ابوذبی وکویت

این مسئله استفاده از نت رایگانو یا ارایشگاهی بدون خط و بدون نت یک ایده بسیار هیجان انگیز است.

 

بهتربن سالن آرایش

بهترین مشاور سالن ارایش

 

از اوجب واجبات داشتن یک کافی شاپ کاملا تخصصی وحرفه ای است برایارایشگاه های نیمه حرفه ای و حرفه ای هم یه میز کوچیک با یه

سماور برقی و قهوه یا چایی کیسه ای و بیسکوییت و شکلات سم است ومخرب ما از تکنیکهای A.O.N استفاده شایان توجهی می کنیم

برای سالنهای  VIP وحتی نیمه VIP تاکید بسیار به خرید گل برای ایام مختلف و با توجه به فصل  دارم چراکه از این دسته گل بزرگ در

مشایعت مشتریان و بدرقه خروج باید استفاده نمود.

وجود گل مریم یا گل نرگس یا در ایام اسفند که تراکم مشتری بیشتر است انواع شب بو باعث می شود صبح سالن از طراوت بو و عطر این

گلها بسیار محیط رومانتیکی داشته باشد.

سالها مادر بزرگ و مادرم در سالنهای خود وقتی مرا با خود به سالن می بردند رایحه خوب گلها مشامم را قلقلک می داد و لذت می بردم

و فکر می کنم  یکی از دلایل موفقیت انها هم همین مسئله بود .وقتی اول صبح که در را باز می کردیم بوی عطر واقعی گلهای نرگس و مریم

باهم ادغام می شد و مرا مست می کرد . در سالنهای حرفه ای در تهران به مدیران تاکید میکنم برای یک یا دو نفر را استخدام واموزش دهند

که با مشتریان در صورت علاقمندی حرکات موزون و کمی ماساژ را کار کنند نمی دانید این کار چقدر در ارایشگاه می تواند معجزه کند .

سالها است کلینیک فوق تخصصی دکتر میر این روشها را با مشتریان خود در تهران و سطح کل کشور به اشتراک گذاشته و اثرات استثنایی

انرا کاملا  می توان لمس نمود . انعقاد یک قرار داد بلند مدت با یک حکیم طب سنتی و یا مشاور روانشناسی و یا مشاور پوست و مو و زیبایی

که مطابق روانشناسی رنگ و ظاهر به مشتریان راهکار دهد.

ایده آل ترین ترکیب این است که رومه ومجلات روز برایتان بیایید نه مثل آرایشگاه های فسیل  یک مجله مال اهل دقیانوس بگذارید روی میز

باید بدانید که گاهی اضافه کردن جزییاتی به دکور متفاوت و ساده، فضایی جالب توجه و متنوع از سایر طراحی ها ایجاد می کند و در واقع این

ایده ها آرایشگاه شما را با قالبی بسیار بسیار متفاوت و خاص خود در ذهن مشتریان برای همیشه یادآوری کند.

یادتان باشد استفاده از پرده های بسیار ظریف و زیبا ومتفاوت برای پنجره ها، مبلمان سفید و روشن و دقت در نگهداری و نظافت آن ها، قرار

دادن ظروف تزیینی در کنار مبل های راحتی، استفاده از چراغ ها و نور های تزیینی، گیاهان آپارتمانی، تابلو ها و قاب عکس های دیواری و

قفسه های دکوراتیو همگی می تواند از عناصر تاثیر گذار و جذب کننده ی آرایشگاه شما باشد.


لطفا وحتما مقاله بهترین مشاور سالن آرایشِ را مطالعه فرمایید.


 

 

 

 

مشاورسالن های زیبایی

بهترین سالن آرایش نه

انتخاب مکان سالن زیبایی

 

نکته بسیار مهم برای انتخاب محل تاسیس آرایشگاه نه این است که ملک باید حتما موقعیت تجاری یا اداری داشته باشد و هر فرد باید حدود

حداقل نیم میلیارد تومان برای این کار هزینه نماید. البته برای تأسیس آموزشگاه آرایشگری می توان از املاکی که کار برد مسی دارند نیز

استفاده نمود که هزینه کمتری در بر دارد. شاید به همین دلیل باشد که اکثر متقاضیانی که اقدام به تأسیس آموزشگاه زیر نظر وزارت کار می

کنند صرفا کار آموزش نداده و مقاصد تجاری غیر آموزشی را در این بین دنبال می کنند.

 


کتاب زبان بدن ایرانی


 

حداقل سرمایه برای تاسیس آرایشگاه نه

 

شاید بد نباشد بدانید که میزان درآمد آرایشگرها در کشورهای پیشرفته بسیار قابل محاسبه بوده و حتی برای آن مبلغ مالیات زیادی نیز تعیین

شده و مالیات حاصل از عملکرد و گردش مالی این صنف در کشورهای پیشرفته عدد بزرگی است. برای مثال در آمریکا متوسط درآمد آرایشگاه

های نه ساعتی حدود ده دلار است. مطابق آمار سال ۲۰۱۳، به نظر می رسد درآمد سالانه آرایشگران در آمریکا به مبالغی بالاتر از ۲۳ هزار

دلار می رسد. در کشور استرالیا این رقم به بیش از ۳۲ هزار دلار و در انگلستان نیز متوسط درآمد سالانه بیش از حدود  ۳۰ هزار دلار و برای افراد

بسیار متخصص بسته به نوع کار و محل سالن خود تا حدود ۴۷ هزار دلار تخمین زده می شود. باید اذعان نمود این ارقام حدودی است و شاید

بسیار بیشتر و یا حتی کمتر باشد. در سلسله مقالات مدیریت و رهبری پیشرفته سالن زیبایی نه ما به این مهم توجه داشته ایم که کلیات را

مد نظر قرار داده و هدفمان معرفی عمق حجم گردش مالی این صنعت بوده است و اینکه شانس موفقیت شما بسیار زیاد خواهد بود. حداقل

متراژ برای شروع به کار آرایشگاه از نظر اتحادیه صنف ارایشگاه های نه حداقل ۱۸ متر است. این متراژ بسته به تنوع کار آرایشگاه بسیار

متفاوت خواهد بود.

 

ارایشگاه نه

آرایشگاه های نه

معمولا برای یک کار معمولی باید حداقل ۳۰ متر در تهران و ۵۰ متر در شهرستان ها باشد. میتوانید با  یک یا دو یا سه نفر نیروی کار متخصص و با

تجربه کار را شروع کنید. اما باید توجه داشت که برای خدمات ناخن، پاکسازی پوست، آبرسانی، و یا ماساژ و حتی بخش مالی کاملا مکانیزه،

بخش تبلیغات، اطلاع رسانی، جذب مشتری، خدمات سوشیال مدیاها، و شبکه های اجتماعی که این روزها بسیار مد شده است، حداقل یک

نفر پرسنل حرفه ای لازم است. در تهران ما به آرایشگران توصیه می کنیم که از مشتری و یا عروس خانم ها مانند یک کافی شاپ پذیرایی

بسیار حرفه ای بشود که توانایی مراسم ادامه دار و طولانی مدت را داشته باشند هر کدام نیازمند مکان بزرگتر، پرسنل بیشتر و… می باشد. در

مناطق مختلف تهران و شهرهای بزرگ و یا در شهرستان ها این نرخ کاملا متفاوت و متغیر است. برخی با یک محاسبه سرانگشتی و بدست


بهترین مشاور سالن آرایشِ


 

آوردن اعداد نجومی وارد این رشته می شوند اما باید دانست که این رشته هم مانند سایر رشته ها ساعت های خلوت، روزهای کم مشتری و یا

اصلا فاقد مشتری دارد و یا حتی مشتری تک که فقط یکبار در طول عمر خود به شما مراجعه نموده که ناشی از عملکرد و برخورد بد آرایشگاه یا

بسیاری از عوامل بد دیگر است.

 


زبان بدن آرایش قسمت اول


 

مازیار میر به عنوان یک مشاور و تحلیلگر که بیش از سه دهه فعالیت مشاوره به واحد های مختلف صنفی را در کارنامه خود ثبت نموده است به

شدت معتقد است که احساس خوب و خوشایند برای مشتریانی که به آرایشگاه های نه مراجعه می کنند از خود کار بسیار مهمتر است. او که

صدها مجموعه پایتخت و شهرستان را مشاوره و آموزش داده است می گوید که این احساس خوشایند نقش کلیدی در جذب و نگاه داشتن

مشتری و در نهایت موفقیت مجموعه و یا شکست آن خواهد داشت. چیزی که در بیشتر سالن های زیبایی فراموش شده و یا سالها است به

دست فراموشی سپرده شده است. کیفیت و کمیت های کار هرچند بسیار بسیار مهم است اما در نظر داشته باشید که بدون این نکته طلایی و

بسیار حیاتی شانسی برای موفقیت به مجموعه ها نمی دهند. صداقت در کلام و انجام امور، انصاف در اخذ حق احمه، استقرار نظام ۵s ،

استفاده از تکنیک های پیشرفته ارتباطات غیر کلامی، و همچنین نوع برخورد و ده ها فاکتور بسیار مهم و تاثیر گذار که در نهایت منجر به فاکتور

اصلی می شوند از دیگر نکات بسیار مهم در این رابطه هستند. مازیارمیر در ادامه توضیح داد که قدم اول برای شروع این است که باید با داشتن

مدرک آرایشگری که البته پس از گذراندن دوره های مختلف توسط سازمان فنی و حرفه ای کشور اعطا می شود، به واحد صنفی مربوطه در

تهران و شهرستان ها مراجعه نمائید. باید اذعان نمود که اخذ این نوع از مجوز از اتحادیه آرایشگرهای تهران و یا شهرستان ها در خوشبینانه ترین

حالت ها در حدود یک سال به طول خواهد انجامید و بیش از سی و پنج میلیون ریال هزینه در برخواهد داشت که بدون احتساب زمانی است که

شما برای این کار مصروف نموده اید که با این رقم حداقل به رقم ۵۰ میلیون ریال خواهیم رسید.

 


کتاب زبان بدن ایرانی چاپ ششم


 

 

ارایشگاه نه

سالن زیبایی

فکرمی کنید برای تأسیس سالن آرایشی ما نیاز به چقدر سرمایه گذاری داریم ؟

باید گفت با توجه به تفاوت های فرهنگی و منطقه ای، منهای اجاره یا خرید محل حداقل با ده میلیون تومان می توان یک آرایشگاه ساده ساده را

استارت زد. اما مازیار میر می گوید با مجموعه ای در شهرک غرب همکاری دارد که ده میلیارد تومان برای استارت حرفه ای هزینه نموده است.

باید اذعان نمود که سود در این حرفه   ناشی از میزان عملکرد و صد البته حرفه ای بودن مجموعه است، مثلاً مجموعه هایی مانند مجموعه فوق

که  برای امور بازرگانی و اداری و حقوقی و مالی خود مشاور دارد، قطعا سود سرشاری را نصیب سرمایه گذار یا سرمایه گذاران خواهد نمود. نکته

کلیدی دیگر هم در این رابطه میزان مهارت های تخصصی و فردی و همچنین انتخاب یک مکان استراتژیک در دید و پر رفت و آمد و خوش نام و با

امنیت بالا و یا به قول امروزی ها کلاس بالا است . داشتن نمایندگی یا تک بودن برند وسایل آرایشگاه، یا مواد اولیه مصرفی یا واردات آن ها از

برندهای برتر جهان، و متمایز بودن و خاص بودن و منحصر به فرد بودن در مواد اولیه آرایشی  و حتی میزان درآمد مردم منطقه اشاره کرد. میزان

درآمد و ثروت منطقه و مردم نیز از مهمترین و کلیدی ترین مطالبی است که ما باید از آن اطلاع داشته و به آن فکر کنیم که با بالا رفتن کلاس کار و

مدل و نوع کار بالا و یا پایین می رود. وقتی یک سالن با مدیریت حرفه ای بتواند با تبلیغات و یا بدون تبلیغات از افراد شاخص به عنوان مشتری

دائمی خود استفاده کند، کم کم باعث جذب مشتریان فراوان خواهد شد. مخصوصا اگر برنامه های CRM بصورت حرفه ای انجام شود و مشتریان

زیادی از این راه بدست آید. در ادامه نیز تبلیغات دهان به دهان که بهترین مدل تبلیغات است باعث انفجار مشتری، آن هم در طول مدت زمان

خواهد شد. آری حرفه ی آرایشگری در ایران می تواند به شغلی بسیار پر درآمد یا با درآمد نجومی تبدیل شود، البته این میزان درآمد رابطه عمیق

و معنی داری با درجه مهارت، توانمندی، خلاقیت و تعهد آرایشگر دارد و صد البته تمامی این ها بسیار بسیار با هم متفاوت و متمایز هستند.

 

آرایشگاه های نه

آرایشگاه نه

مدیریت پیشرفته آرایشگاه های نه

در مدیریت و رهبری پیشرفته سالن زیبایی نه ما اطلاع رسانی را در دستور کار خود قرار داده ایم. خانم هایی که قصد تأسیس سالن زیبایی یا

آرایشگاه نه و یا … را دارند، حتما باید از سوی اتحادیه جواز کسب دریافت کرده و در این خصوص نیز گواهی عدم سوء پیشینه و عدم اعتیاد

داشته و البته صلاحیت آن از سوی اداره اماکن و نیروی انتظامی هم تائید شود. پس از طی این مراحل باید با گذراندن کلاس های آموزشی از

سوی اداره های بهداشت، نامه تأییدیه دریافت نموده و در نهایت نیز پس از گذراندن تمام این مراحل موفق به دریافت جواز کار و تأسیس آرایشگاه

نه خواهند شد.   شاید بد نباشد بدانید که مطابق اعلام اتحادیه آرایشگاه های نه، نرخ خدمات آرایشی در آرایشگاه های ممتاز، درجه یک،

دو و سه نه متفاوت است و در آدرس بالا می توانید قیمت ها را نیز ملاحظه فرمائید. البته میزان قیمت را اتاق اصناف تهران تعیین نموده و به

اتحادیه ابلاغ می کند و اتحادیه هیچ گونه دخالتی در تعیین قیمت ندارد. قیمت ها براساس درجه بندی ممتاز، درجه یک تا سه و براساس

فاکتورهایی از جمله تخصص، تبحر، سابقه کار، متراژ و مکان ملک و تعداد صندلی و …. تعیین می شود.

 

 سالن آرایش نه

بهترین سالن آرایش نه

راز موفقیت آرایشگاه نه

 

یکی از مهمترین رازهای موفقیت در مدیریت آرایشگاه نه این است که مدیریت مالی و مدیرت سرمایه های انسانی و منابع انسانی خود را

براساس یک سیستم حرفه ای و علمی به پیش ببرید. مدیریت زیباکده ها باید همیشه از یک مدل پیشرفته و حرفه ای همگام با متوسط سن

مراجعین سود ببرد و نه از یک مدل سنتی تاریخ گذشته. مثلا متوسط سن مراجعین شما خانم های جوان یا میانسال یا پیر است، برای هر سن

چه برنامه ای دارید؟

آیا علائق مشتریان خود را می شناسید؟

آیا برای این مهم برنامه حرفه ای دارید یا خیر و چرا؟

 


بهترین مشاورسالن ارایش


 

متن تبلیغ آرایشگاه نه

چون این قسمت بسیار طولانی است فقط به سرفصلهای ۴۰ قدم تا یک زیباکده حرفه ای یا سالن آرایش و زیبایی نه بسنده می کنیم:

قدم اول: طراحی بهترین تبلیغ سالن زیبایی نه

قدم دوم: معرفی مدیریت , کادر و تخصص و توانایی ها

قدم سوم: تشکیل یک اطاق فکر بزرگ حرفه ای

قدم چهارم: استفاده از طوفان فکری۲۰۱۸

قدم پنجم: طراحی و ارائه مستمر محتوای برای سوشیال مدیاها

قدم ششم: عکس های حرفه ای و خاص

قدم هفتم: برترین و بهترین روش های تبلیغاتی زیباکده ها

قدم هشتم: باشگاه مشتریان CRM به روش ۲۰۱۸

قدم نهم: بازاریابی و برند سازی و شعار منحصر بفرد

تا ۴۰ قدم….

 

ارایشگاه های زانه

سالن زیبایی

مدیریت آرایشگاه نه

بعنوان یک مشاور کسب و کار به شدت روی این مسئله تاکید خاص دارم که مدیریت پیشرفته یکی از نکات بسیار مهم در مدیریت آرایشگاه نه

است. مدیریت صحیح اگر در آرایشگاه های نه استقرار پیدا کند جلوی ضرر و زیان احتمالی و همچنین تعت درون سالنها را به شدت کم

نموده و از اصطکاکهای درون و برون مجموعه و متعاقب آن فرسودگی شغلی برای خانمها   دهیم. برای مثال استقرار و ایجاد حلقه آتش در سالن

های آرایش نه یا زیباکده ها است.

متأسفانه این تکنیک جدید برای همگان بسیار نامفهوم و برای خواص بسیار مفهومی است و به نظر می رسد حلقه مفقوده در سالن داری نوین و

حرفه ای است. باید اذعان نمود که آموزش مستمر پرسنل توسط افراد زبده و حرفه ای و برند نیز بسیار مهم است. که مازیار میر به شدت روی

این مسئله تاکید و تعصب خاصی دارد او می گوید در سالن های مختلفی که در ترکیه، دبی، ابوظبی، قطر، گرجستان، ارمنستان و حتی تایلند

و…. برای تحقیق و توسعه بازار مراجعه کردم نکات بسیار ریز و تاثیر گذاری را دیدم که متأسفانه در کشور عزیزمان حلقه های مفقوده است. آری،

لطفا شک نکنید که یک عکس حرفه ای مطابق ژورنال و یا قوانین زیبایی شناسی، هزاران برابر محتوای بد می تواند اثر نماید. در سالن های

زیبایی در تهران و شهرستان ها به یک نکته بسیار مهم پی بردم؛ و آن این است که احساس خوشایند و به یاد ماندنی همراه با ذهنیت سازی در

قلب و فکر مشتری که ما به روز هستیم و برای رفاه و سلامتی حال شما همزمان با مد روز و به سرعت در حال حرکت رو به جلو هستیم” می

تواند هم تحریک کننده باشد و هم مشتریان را با مدیریت کوکائینی برای همیشه به سمت شما جذب کند. در ادامه دکتر مازیار میر چنین ادامه

دادند که کار کردن در سالن های زیبایی و آرایشگاه های نه کاری بسیار حساس است و اگر در کار عشق و علاقه وجود نداشته باشد خانم ها

هرگز به شما مراجعه ننموده و شما را به آشنایان خود نیز معرفی نمی کنند. فرد یا افرادی که فقط برای کسب درآمد به این رشته وارد شده اند

به سرعت هم ورشکسته، دلشکسته، و خسته از آن بیرون می روند. پس لطفا و حتماً ابتدا عاشق این کار شده و سپس وارد آن شوید.

 

آرایش زن

آرایشگاه نه

سایر سرفصل های این کارگاه آموزشی

  • چگونه خانمها را به آرایشگاه جذب و ماندگار کنیم؟
  • تکنیک های پیشرفته ذهنیت سازی و بحران سازی ۲۰۱۸
  • جذب و اقناع روانی خانم ها
  • نکات مهم پیرامون  ۵s – CRM
  • شبکه های اجتماعی و برندسازی و تبلیغات حرفه ای
  • برخورد با مشتریان ناراضی
  • آشنایی با جدیدترین فنون پیشرفته ارتباطات غیرکلامی
  • تکنیک های پیشرفته مدیریت و رهبری و…

برای ثبت نام، مشاوره، مشاوره تبلیغاتی، و یا شرکت در کلاس های مدیریت و رهبری پیشرفته سالن های زیبایی و دریافت گواهینامه و تندیس

از انجمن بازاریابی برند و تبلیغات اتحادیه اروپا لطفا فقط در روزهای اداری وساعات اداری با سرکار خانم مهندس فراهانی ۰۹۱۲۰۲۰۴۱۱۲ تماس

فرمایید.

ارایش زن

ارایشگاه های نه

آیا می خواهید ارایشگاه خود را وسعت دهید

طرح توسعه

 

یکی از مهمترین سه دهه فعالیت شغلی در صنعت سالن داری ایرانی بمن اموخت درآمد سالن داری بهیچ وحه ارتباطی به مدیریت سالن

نداشته و ندارد و این یکاصل طلایی است. مدیریت یک سالن آرایشگاه نه یا سالن زیبایی و آرایشی و بهداشتی یک کار ساده و اسان نبوده و

نیست و پیچیدگی های متعددی دارد و یکی از این پیچیدگیها طرح توسعه یا فرانچایز و تاسیس شعبات متعدد و …

آری یک مشاور امین و صادق و کار کشته می تواند آهنگ رشت سالن شما را صد و حتی هزار برابرنماید.  کلینیک فوق تخصصی دکتر میر به

شما کمک خواهد کرد کسب و کار خود را به شدت بهبود و گسترش دهید.


زبان بدن آرایش قسمت اول


 

افتتاح سالن زیبایی یک راه حل عالی برای استفاده از استعداد و مهارت های شما در زمینه آرایشگری است که از این طریق می توانید به دیگران
در زیباتر شدن کمک کنید! برای اینکه آرایشگاهی که باز می کنید بهترین موقعیت را از نظر مکان، جذب مشتری و … داشته باشد لازم است به
چند نکته مهم و اساسی در این زمینه توجه داشته باشید. اما قبل از توضیح در این مورد باید بگویم ااما موسس نباید مدیری باشد و مدیریت
امری خطیر و بسیار بسیار مهم است و هرچه مجموعه شما رشد کند ضعف های بنیادی مدیریت بیشتر و بیشتر خود را علنی می نماید 

 

 

مدیریت پیشرفته آرایشگاه های نه

بهترین مشاور آرایشگاه های نه

هزینه های اولیه برای افتتاح کردن سالن آرایش نه

 

قبل از هر کاری باید این را بدانید که افتتاح کردن سالن زیبایی یعنی راه اندازی یک کسب و کار پس بسیار جدی جدی به این مسئله نگاه کنید

شما دیگر بنوعی یک کارافرین خواهد بود هزاران مشتری داشته ام طی این سه دهه فعالیت شغلی که یهو عاشق شده اند و یک سالن

آرایشی و یا مزون و یامشاغل دیگری راه انداخته اند و …… اما امروز اثری از کسب و کار آنها و نام آنها نیست و البته ۱۰۰ درصد انها هم بسیار

پشیمان هستند.اما چه باید کرد از ابتدا به عشق پول استارت نزنید به عشق کار کار کنید و این مهمترین اصل کارافرینان برتر جهان است.

دوم باید این مهم را بدانید که این کسب و کار ممکن است در ابتدا و سال های اولیه سود زیادی برایتان نداشته باشد و بعد از گذشت این مدت

زمان، به تدریج درآمد زایی و سود دهی آن آغاز خواهد شد.فرمول مهمسال اول ضرر سال دوم برابری سود و زیان  وسال سوم سود …


زبان بدن آرایش قسمت دوم


 

 

 لطفا هزینه ها را در نظر بگیرید

 

در ابتدا باید به این موضوع توجه داشته باشید که تا چه مدت می توانید بدون هیچ درآمدی کار کنید و زنده بمانید و زنده سراپا بمانید.ایا می توانید

هزینه های مربوط به راه اندازی و یا هزینه های جاری آرایشگاه رامی توانید تامین نمایید؟

هزینه هایی که برای اجاره مکان آرایشگاه، هزینه دکوراسیون، هزینه خرید لوازم و تجهیزات اولیه و … را با حداقل ۲۰% اضافه تر در نظر بگیرید.

هزینه های مربوط به کسب مجوز، آموزش، حقوق و دستمزد کارکنان و … را با ۲۰% بیشتر محاسبه کنید.


بهترین مشاور سالن آرایشِ


 

یادتان باشد هر سال باید ۲ ماه معادل دوماه کارکرد به پرسنل مطابق قانون کار عیدی بدهید و ۱ ماه باید سنوات بدهید و ۱ ماه اگرمرخصی نروند

باید مبلغ مرخصی را بدهید و حدود یک ماه هم بابت بن و حق مسکن وخواربار  باید بدهید پس اگر یکسال یک خانم بعنوان کارگر (نه فردی که از

شما میز اجاره کرده) برایتان کار کرد و مرخصی هم نرفت باید بجز حقوق معادل ۵ ماه حقوق از شما دریافت نماید که اگر مطابق حداقل حقوق

سال ۹۸ مبلغ را ۱٫۵۰۰٫۰۰۰تومان در نظر بگیریم این مبلغ معادل۷٫۵۰۰٫۰۰۰ تومان خواهد بود که با حقوق ان در اسفندماه شماباید ۹ میلیون تومان

پرداخت کنید. ما که از این پولها نداریم و …. اگر از ابتدا مینی کارتان پایمال کردن حقوق خانمهای دیگر است باید بگویم شما در نهایت شکست

خواهید خورد مطمئن باشید واین را تضمین می کنم

آموزش آیین سخنرانی و سخنوری قسمت اول

درسهای از انتخابات دهم و بایدها و نبایدها برای کاندیداهای مجلس شورای اسلامی - مازیار میر

مطالعه به شیوه دانشگاه هاروارد- مازیار میر

های ,سالن ,کار ,یک ,  ,نه ,حرفه ای ,و یا ,است که ,آرایشگاه های ,سالن آرایش ,سالن آرایش نه ,توجه داشته باشید ,مدیریت آرایشگاه نه ,سالن زیبایی نه

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

دفتر امور فرهنگی و دینی شرکت آبفار استان زنجان موزیک نیاز دبیرستان غیر انتفاعی دکتر هشترودی گرگان t-learn totoucalvest ثبت شرکت - ثبت فوری شرکت تور تایلند| تور بانکوک| تور پاتایا| تور پوکت نوروز 97 ولادت عشق انجام پروژهه ای ایکسل و اکسز سلامت دات لایف